Friday, February 6, 2009

U SEBI

Vraćam se sebi i žongliranju rečima.
Samoća na sto prvi način. Za ovde i poneti.
Na nogama koje ponovo hodaju po suncu.
U mislima koje posrću samo u prošlom vremenu.
Sve one dobro uvežbane stvari za budućnost.
Plašim se uvek.
Malo više od kada si otišao. Još više jer se vraćaš.
Strepim i zbog proleća. I otvorenih prozora.
Hodom izlizanih ulica. Davno naučenih stihova.
Skoro zaboravljenih prijatelja i neispijenih čaša alkohola.
Čekaću te sklupčana na kauču, ispod uramljenog holivudskog sna.
Ranjiva zbog urušenih ljubavi.
I slučajnih susreta.
Devojka sa planom u neplaniranom.
Poređaću sve TV kanale. Prvi će stvarno biti na prvom.
Očistiću prozor sa porukom u prašini.
Zameniću sijalicu i oprati tvoju majicu.
Neću čeprkati po propalim pričama.
Spavaću subotom pribijena uza zid.
Ti misli na mene
Dozivaj me dedinim nadimkom
Čuvaj mi ožiljak od sankanja
I vrati se
Ja sam i dalje tu
Skrivena u sebi

No comments: