Monday, February 23, 2009

FLEKE


Ribam sive oblake koji su mi uflekali vreme.
Šurujem sa tišinom praveći doček neplaniranim događajima.
Zauzimam položaj u kom sam bila pre nego što si postojao.
Sakupljam kilometre u paralelnim ulicama.
Opipavam ćoškove ove kuće za odrastanje.
Recitujem poeziju na kuhinjskim elementima.
Igram se žmurke sa problemima odraslih.
Odlažem brige u kesu za đubre.
Prisećam se kako prebacujem nogu preko tebe dok ležimo.
Priželjkujem da zagrljeni spavamo.
Sanjam da ponovo sanjamo.

13 comments:

Anonymous said...

Ne ostavljam komentare ali da znaš da te redovno čitam i uživam.

Hi Fidelity said...

Jao, hvala.
Ponekad, kad ovako zabusavam kao u poslednje vreme, pomislim da vise nema nikoga ovde :)
Ostavi ponesto povremeno :)

Anonymous said...

"Nema nikoga ovde"?


Mogao sam da napisem i “You're only lonely if you're not there for you”, ali..

.. lepse je svojim rechima poruciti da nisi sama u citanju tvojih dela. Samo nastavi da hvatas te misli u letu i delis ih potom sa ostatkom covecanstva. Ako nekada i zastanes, ne brini. Postoje ljudi koji umeju da cekaju. I to samo zato sto znaju da neke stvari vredi cekati.

"Keep up the good work", rekli bi ti sad u nekoj dalekoj zemlji. "Uzivamo mi, i dok cekamo", shapnuce neki sasvim drugi..

Hi Fidelity said...

Uh, i ovo
“You're only lonely if you're not there for you"
je dovoljno :)
Ostavljas me bez teksta svojim komentarima
I ne samo mene
Vidis, ipak je dovoljno prometno ovde :)

Anonymous said...

Nisam baš laka na komentarima, ali svakom tvom pisaniju se radujem. Zaista - fenomenalno pišeš. I nemoj da te nema...

StarSaya said...

kako su fini svi, izgleda da te jedina ja teram da cesce pises, sta cu kad sam nezasita :))

Anonymous said...

Eto, raspisali se ljudi! A sada, nova pesma!

Znaš šta bi meni bilo lepo? Da potpišeš autore fotografija. To je sitnica koja se obično praktikuje, a i lepe su, da pogledam šta je još autor/ja uradio/la.:)

Marko Radojković said...

HEJ!

meni je većina toga što pišeš u poslednje vreme nekako plutajuće neopredeljeno i neodređeno, fali mi nešto čega je bilo ranije. manje je zanimljivo.

ti verovatno znaš šta je to, ali ja nemam pojma :-)

opet, to verovatno ima veze sa mojim zimskim snom i ličnim odsustvom želje za pisanjem/čitanjem tako da je možda kod tebe ipak sve ok.

blogovi, čudna stvar.

:-))

Hi Fidelity said...

:)
Pa ne znam, mozda.
Ponekad se i ja zapitam da li mnogo bolje opisujem tugu nego stanja bez nje (da ne kazem srecu) :).
To moze biti jedina razlika.
I dalje sam u svemu ovome JA. Doduse, nesto drugacija JA sa novim izborom okruzenja.
Ne pristajem vise, tek tako, na ocaj, makar i po cenu zanimljivijeg pisanija :)

Mozda je i do tebe, bljuf :)
Ili je samo tuga autenticnija?

Hi Fidelity said...

Morticia,
Hvala na predlogu :)
Za sada imam veliku arhivu fotografija za blog cije autore ne znam.
Cim budem prikupljala neke nove, seticu te se :)

Izvinite said...

I dalje sam u svemu ovome JA. Doduse, nesto drugacija JA sa novim izborom okruzenja.
Ne pristajem vise, tek tako, na ocaj, makar i po cenu zanimljivijeg pisanija :)

Ovo mi se svidja i neka tako i ostane!!!! Izmedju ostalog :-)

Hi Fidelity said...

:)
Ostace tako...izmedju ostalog :)

Hi Fidelity said...

Bluf, ;)