Tuesday, August 26, 2008

IZMEĐU PRIČA I PIVA


Ej ti.
Da, baš ti.
Ti sa čudnim nadimkom što voziš bicikl i voliš da se rukuješ.
Baš lepo što smo se sreli na onom stepeništu.
Htela sam da ti kažem da računaš na dogovor za pivo i da znaš da si mi mnogo olakšao jer sam posle čitanja tvojih priča tražila format u kojem bih te pozvala na isto.
Ako se ne pojavim na času biću negde ispred, posle njega.
Dovršavala sam sinoć nepročitane priče i reći ću ti ovde nešto jer svu sentimentalnost ostavljam isključivo na papiru.
Neviđeno si talentovan. Toliko mnogo da imam tremu od tebe i dara koji nosiš.
To su one priče koje te izvuku iz razarajućeg dana. I koje te primoraju da praviš pauze zbog opčinjenosti.

I da znaš pre nego što se sretnemo.
Moja kombinacija je:
Crno u eurokremu, belance u kuvanom, a žumance u prženom jajetu, kečap i kiselo mleko.

Evo pitanja i za tebe:
Al Paćino ili Robert De Niro?
Domaćica ili Bajadera?
Jack Daniels ili Johnnie Walker?

3 comments:

spidloris said...

e, nema sad kuvano - prženo, ili belance ili žumance.

de niro, bajadera, džoni

Hi Fidelity said...

hahaha
dobro ajde - belance
:)
vidimo se

Marko Radojković said...

vesela si. sviđa mi se. moram novu fotku da nađem pošto sam zaboravio šta sam hteo. sačekaću pravi trenutak.

vinjak :)